Prosba o účast ve výzkumu bakalářské práce.

Co se nám přihodilo v běžném životě a jinam se tématicky nevejde

Prosba o účast ve výzkumu bakalářské práce.

Příspěvekod Niko v čtvrtek 12.září 2013 13:08

Ahoj holky,
jsem studentkou bakalářského studia psychologie a píšu práci na téma homosexuality z pohledu rodičů. Chtěla bych Vás moc poprosit, zda by některá z vašich maminek byly ochotná mi poskytnout rozhovor na toto téma. Rozhovory budou anonymní, získaná data budou použita jen pro účely bakalářské práce. Myslím, že prací na toto téma je nedostatek, což je obrovská škoda, protože informovanost je důležitá nejen pro vás, ale také pro toleranci společnosti, která ještě nedosáhla úrovně, jaké by měla. Myslím, že ještě dnes bohužel najdeme lidi, kteří se staví k homosexualitě odmítavě. Pokud budou vaše maminky mít zájem zúčastnit se rozhovoru nebo pokud máte na mě nějaké dotazy, můžete mě prosím kontaktovat na email - niko.skal@seznam.cz Budu moc vděčná za vaši spolupráci, která mi nesmírně pomůže při tvorbě mé práce. Díky moc :-)
Niko
Povalečské pískle

Rozdáno termixů: 0
Získáno termixů: 0

Re: Prosba o účast ve výzkumu bakalářské práce.

Příspěvekod virgin v sobota 14.září 2013 11:43

Niko, naše maminky ve většině případů orientaci přijaly, ale obávám se, že bude těžké najít nějakou, která o tom bude chtít mluvit.
Samozřejmě se té mojí zeptám.

Hodně úspěchů přeji
zdejší uklízečka Obrázek
virgin
Nejvyšší povalečka

Rozdáno termixů: 137
Získáno termixů: 194

Příspěvekod Alaia v sobota 14.září 2013 14:52

Jak už stačila napsat Vigi, rodiče to většinou berou docela dobře. Přecijen je v naší zemi tolerance k těmto věcem poměrně rozvinutá (alespoň ve srovnání s mnoha jinými) a ti, kteří ostře vystupují proti, jsou spíše takovou tou hlučnou menšinou...sice stále poměrně početnou, ale přesto menšinou...